Tjobatjaba :D

Coola Hanna och Den blåsta blondinen Erika har nu fixat en blogg :D
Blondiie = Erika
Kinder (Kinderägget) = Hanna

Haha ;) Vi är 13-14 år och i år 14-15 år =O =D
Erika är jusst nu fjortisen och jag har jusst blivit tonåring, cool som jag e :)
Men snart tar jag över fjortis året Mohhaha.. ;)
Vi är iaf två tjejer som nördar stallet, vi älskar djur och är helst i stallet varje dag =)
Men nu i början lägger vi ut finare bilder tkr jag :D Här är en bild på mig ! :D
Nej vänta...ska ladda över den först.. tik tok

..lalala.... och så ska Erikas bild också sega. Men va tusan...
90...91...92...93...94...95...96... Wow han inte räkna längre, okej den blev färdig nu
Här är..............ERIKA:
Men aaah, nehepp så måste jag ta bilden IGEN... :(
Nu är den här iaf :D
Erika:

Looove, Erika ♥ Virginia 4-ever <3


Och sen lilla jag =) Ser inte ut såhär, har ju förstorat läpparna, och så.. =) Nej såklart jag inte har =D Jag har bara klippt håret och färgat det, bild kommer sen när jag lärt mig den här konstiga mobilen =D


Seees =D

Kinderägget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0