Om oss

Jag vet Att du är nyfiken om oss .... Erkänn! (;
Jamenar ..... Du som läser Detta nu vet nog Int Vilka vi är, eller? Aja du fattar grejjen. Jag tängte skriva lite om oss!; D

Hanna (Kinder) är nog den mest flummigaste person jag träffat ... ha ha, Flömmish På ett roligt sättxD Fast Alla är ioförsig flummishar på roliga Sätt .... äh nu ska jag Int Börja grybbla över det. Hanna är en glad liten nybliven (?) 13 åring som går o muppar sig och tror Att hon är något. Hon har ridit i ca 3år (tror jag) hehe ...... Hennes absoluta drömhäst är M I S T Y!

-Brunett på Utsidan, Blondin på insidan med en värdelös sak i mitten -



Och om mig Erika (BLONDIIE) Då rå .... En ganska ointresseant varelse dom tycker om de mesta fast det jag hatar hatar jag Verkligen xp Jag har en ridkunskap på ca 7 år.
Den underbaraste Hästen heter Virginia, Alla Måste tycka det för jag tycker Allis rätt. Så det så! Hon är underbar. En söt liten Walesiska jag Sinna bästa unga år. Jag är iallafall 14 år, fyller 15 iar. Shit vad stor jag e assåxD Snart dax moppe!

-En dum blondin till 100%-

Ska nog Börja dra mig mot min säng nu, ska ju försöka Komma till Stallet tidigt imårrn = 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0