Om du bara var min....

                                                        -ERIKA SKRIVER-

♥Det är grymt svårt att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig.  Dom där stunderna då du lägger huvet äver min axel och somnar. lskar dig mest av allt, saknar dig varje sekunden.
drömmen om att du var min är stor.
Vill bara säga att jag älskar dig min ängel, bara min, lovar att aldrig lämna dig, du lovar att aldrig lämna mig?! flyttar du flyttar jag, hör du det gumman? ♥jag älskar dig♥

ÄLSKLING, ÄLSKLING, ÄLSKLING,!<3


Hanna och jag sitter och drömmer om att Virginia var min och Misty var Hannas. Nu har vi kikat lite på hööks hemsida och jag har hittat massa saker Virginia skulle få:)
1.2.3.
4.
5.6. 7.
8. 
9.
10.11.
12.
13.14.15.
16. 
17.
18. 19. 
20.
 
21.
22.23. 
24.

25. 26.27.
28.

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥ 


1.
Komplett aachenträns
2.hoppsadel
3.Dressyrsadel, 1.699- ass billig jue:o
4.Allroundsadel, snygg!
5.Eftersom jag får ont i axeln när jag rider barbacka så kan jag rida med stigläder utan sadel, perfa!
6.pannband, skulle va finare om det fanns baby gröna.
7.Coola pannband
8. Snyggt pannband
9.Chabrak till tävling(dressyr)
10.Chabrak till vardag, snygg färg på henne!(dressyr)
11.Gölligt allroundchabrak
12.Ännu mer dressyr, snygg färg tkr jag!
13.söt grimma, vet bara inte om jag gillar färgen:/
14.Grimma, lite för klarblå kanske?!
15.Snyggt Kedjegrimskaft
16. Longersett.
17.Gummi bett
18.Hackamore, Skarpt men jag är ganska mjuk i handen, vill ha det mest för utseendets skull,  så snyggt hehe
19.Täcke, lite "tråkigt" kanske
20.Är kär i det täcket, Virginia skulle passa ass bra i det!
21.lindor, dom ljusblåa
22.Lindor, dom vita och gröna
23."exklusiva" benskydd
24.Lösgord, alltid bra att ha
25.Så att inte lindorna åker upp(; Säkerheten går alltid i första hand!
26. Sadellås så inte sadeln blir stulen!
27.Hatar dom små ikea påsarna, här är lite rejälare för allt hö!
28.Det e bra att synas när det e mörkt, desutom värmer det oxå.

// Erika<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0