Mistyälsk <3

Misty, om jag fick dig, så skulle jag vara lyckligast i världen, om jag fick en egen tysk ridponny, en brun ponny, en liten mule och fina tecken, en ponny som heter Misty, den dagen om att jag får dig, skulle vara den bästa dagen i mitt liv, men jag vet att den dagen aldrig kommer bli sann, men att jag älskar dig, är sant, jag är ärlig mot dig när jag säger att jag älskar dig♥ Vi kommer alltid vara bästa vänner, inom djur och människa, och jag vet att du skulle trösta mig när jag är ledsen, för du har gjort det. Och DU vet att jag älskar dig, ditt namn står inristat i mitt hjärta, och det kommer aldrig ristas ut, och det vet du ♥ Jag älskar dig, puss ♥


You and me forever, i love you, you love me, how much perfect can it be? Because, i hope you love me..♥




Kommentarer
Postat av: Elina

aww, gud vad söta ! Hanna du förkänar Misty ! <3

Skiiit söööta på bilden ! <3



Miss u honeyboney !<3

2010-02-20 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0