Macken, whaaataa?

Hejjsan, kom hem från centrum för ett tag sen, jag var där med Sarah, vi typ garva hela tiden xD !
Om ni undrar över rubriken så ska jag säga det nu!

Sarah - Ska vi typ äta pmmes friets på macken?  (om ni är lika trögfattade som mig så menar hon mc'donalds)

Hanna - Ehm, är det inte lättare att gå till mc'donalds

Sarah - Suck..

Hanna o Sarah - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

Asså jag o Sarah har typ världens bästa humor xD
Sen på mc'donalds var vi också konstiga ! "Salt över bordet" "Brickan dras iväg, Sarah räddar sin läsk" Sen på H&M var ju jag wierdast xD  Jag hade köpt lite grejer (visar sen) och när jag hade betalat så skulle jag säga tack så mycket (när jag fick påsen) Haha, istället sa jag:

Tack så mycket kvar.

Haha, hon börja skratta och jag sa såhär sen: Oj menade tack så mycket tack.
Haha sen sa jag: Äh, jag kan inte prata idag okej? =)

*Garv* xDD

Men snart ska jag visa vad jag köpte! JUSSTE, ERIKA VI SMSADE DIG MEN DU SVARADE ALDRIG. DUMMA DIG :( SKIT PÅ DEJ =) <3


//KINDERÄGGET = THE COOLISH =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

gorde ni?:o Har inte fårr någraxD

2010-02-10 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0