Haha, för roliga


Jag o Erika är ju för roliga, haha!
Vi typ pratar om att jag vill ha Misty och hon vill ha Virginia. Vi har hittat hur mkt som helst, och nu måste vi åka till hööks, asså vi har hittat massa som Misty och Virginia kan få ! =) Ok, vi har hittat:  Lindor, grimmor, grimskaft, lindgrejer (ingen vet vad det heter, haha), Täcken, erika har hittat lite hundgrejer, sadlar, sån där när man rider barbacka med stigbyglar, schabrak, Pannband, bett, täck grejer hehe, lina, höpåse, benskydd, träns, saltstenar med äppelsmak, och namnskyltar. Haha! Om någon ens orkade läsa det där! xD Men, asså, jag tror ingen har gillat virginia lika mkt som Erika, och ingen gillat Misty lika mkt som mig, asså man känner bara att man vill vara med dom hela tiden!   Jaja hejdå =) Sjuk idag igen =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0