atjejojamajakauelao

Japp, rubriken säger allt (!?) Idag har jag och Erika varit i stallet som vanligt på söndagar ^^
Jag red imorse på Sunny Girl, gick baajsdåligt, (why?!) Aa, men hon brukar inte vara sådär :/
Ajjja. Erika hade fel om att jag bara ridit i 3 år ! Har ju snart ridit i 5 år!! Dumma Perika :(
Sen jobbade vi.. jobb jobb jobbigt. Bar några tusen (!) kilo (känndes det som...) och sen var vi ju med våra älsklingar Misty (min älskling) och Virginia (Erikas älskling) Sen skulle erika rida ut, då red hon självklart Virginia och jag fick ta kort med Erikas jobbiga systemkamera =P Så jag fick en kilometer och springa !!!! Jobbigt men kul =D
Hehe...
Fast jag e inte lika foto nördig som Erika så det gick väl inte så bra >.< Jajajaja... Hihi.. App nu ska jag duscha.!

Skit på er så syns vi sen, chaaaaaooo !!

Kinderägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0